Karakter. Podjetje mora imeti karakter. Neko osebno držo zunaj poslovnega, zunaj svojih osebnih interesov. S tem ima svoj karakter. Svoja osebna načela mora izražati v oglaševalskih kampanjah. Kot na primer Nike do it. In Bennetonova parjenja živali. Nekaj kar ni niti vezano na izdelke in storitve. Svoj potencial lahko ojača z karakterjem in tako dobi ime v publiki.

Celostna grafična podobaIme v publiki v ljudeh je njegov karakter. Neko osebno prepričanje po katerem bo podjetje poznano. In tega naj se drži v logotipu, vizitkah, dopisih, ki tako postanejo veliko bolj polne, ko ima podjetje to svojo notranjo držo. In je tudi tako veliko bolj barvito in inspirativno za ljudi. Tudi katalogi lahko dobijo vsebino. In pa oglaševalske kampanje. Vsak element je bolj poln in ima neko težo.

To je bistveno pri celostni podobi, ki naj da temu prostor. Lahko je to že izraženo v logotipu. Ni pa nujno. Močno prepoznaven in inspirativen logotip mora biti nosilec te kampanje in karakterja podjetja.

Ta usmerjenost, ki jo ima podjetje pa mora biti z določeno globino. Storimo nekaj lepega za svet in sodelujmo s sporočili v tem našem magičnem svetu, ki nas obdaja.

Kot ima npr. Nike svoj Do it! Ki je globok in povsem skladen z boginjo zmage Nike, ki jo označuje in omenja logotip. To je izvrstna kampanja. Vredno je omeniti tudi Bennnetonove živali, ki se parijo. Nobene zveze nima to z izdelki, pa vendar izrisuje karakter podjetja.

Mi smo se ob tem spomnili na ozaveščenost planeta pri Planet TV, ki je glavna tema njihove celostne podobe. Zelo priljubljena tema in hkrati pozitivno ter inspirativno.

Za Cocto pa smo se spomnili nazdravimo življenju in fotografije ob tem trenutkov iz življenja, živali rastlin, ljudi. Radi imamo pozitivnost in to prisrčno prijetno sodelovanje s tem magičnim svetom, kot mi pravimo.

V katerem naj podjetje zažari v vsej svoji lepoti. Vendar pa mora zato razviti svojo osebnost in tu s predlogi pridemo mi.