Tehnika.net Quantom

Logotip blagovne znamke Tehnika.net. Tehnika.net je spletni portal v lasti podjetja Quantum. Osnovna ideja portala je pregledno informirati uporabnike o različnih ponudnikih posameznih izdelkov na trgu. S tem združuje različne ponudnike ter podrobno predstavlja podatke o posameznih izdelkih vključno s ceno. Glede na zvrst izdelkov je portal Tehnika.Net sestavljen iz različnih skupin le teh: npr.: računalniška oprema, gospodinjski aparati, orodje, ipd..

Logotip je zasnovan premišljeno in sloni na kompleksni študiji karakterjev (v nadaljevanju). Na kratko: ker mora stran spodbujati k dinamičnem gibanju, sproščenosti in zabavi (kajti k nakupom), je logotip sestavljen iz sončnih toplih barv. Preko mimike in oblike obraza uteleša pozitiven karakter in prisrčnost. Napis pa v ležeči in prostoročni podobi asociira na nekaj hitro in odločno zapisanega ter s tem ustvarja občutek dinamike.

Logotip je v osnovi zamišljen kot karakterno razgibana maskota. V zgornjem levem kotu spletne strani se spreminja glede na vsebino, na kateri se uporabnik nahaja. Na primer: na področju glasbe je zatopljen v poslušanje le te, ob odhodu iz strani se joče, ob vstopu na stran pa se veseli snidenja z uporabnikom. Logotip je zelo elastičen za vsestransko uporabo, s svojo obliko in zgodbo pa intenzivno zbuja pozornost. Z različnim “čustvenim stanjem” reagira tudi na posamezne aplikacije npr:. nakup.

Poleg logotipa in celotne študije pojavljanj so bile izdelane tudi vizitke. Te so dvostranske (4 / 2). Na eni strani se polnobarvno nahaja logotip ter na drugi strani podatki. V ozadju je medla podoba logotipa. S tem je napis berljiv in izstopa. Ta stran vizitke je dvobarvna (in s tem je cenejši tisk), kar je pri logotipu zaradi njegove transparentnosti skoraj neopazno.

Narejene so bile tudi mape. Mape so iz debelejšega hrapavega papirja ter povsem bele. Logotip je na njih upodobljen dokaj velik, ker je v njem celotna zgodba Tehnika.net in karakter te domene, kot osebnost. Vsebujejo zareze za vizitke, posebnost pa je prehod med obema zavihkoma za vstavljanje papirja, ki je krožen.

 

Sledi skupina bannerjev. Bannerji so bili zelo uspešni, njihova posebnost pa je, da vsebujejo kompleksne ilustracije rok. Vse ilustracije so bile narejene zgolj z uporabo računalniške miške v Photoshopu. Te ilustracije so podrobneje in v večji dimenziji predstavljene  v drugi prezentaciji, ki vsebuje risarsko in slikarsko ustvarjanje in izdelke.

Vsi bannerji se nahajajo v oruginalni obliki na tej CD plošči.

Bannerji v osnovi propagirajo internetno trgovanje (v času, ko je kampanja nastala, je bilo prav to še manj uveljavljeno).  Glede na to se vrstijo glavne teme sporočil. V tem primeru se prikazuje lahkotnost kupovanja. S prstom je izveden nakup. Bannerji na straneh zavzemajo majhen prostor in morajo zato na svoji obstoječi majhni površini biti udarni, prepoznavni ter zbuditi pozornost. Izstopati morajo iz spletne strani, zaradi raznolikosti le teh pa morajo izstopati in biti homogeni ne glede na barvno in svetlobno kompozicijo strani na kateri se nahajajo. Skozi močne svetlobne in barvne kontraste ter tridimenzionalnost slik je to nedvomno bilo doseženo. Bannerji Tehnika.net so podrli rekorde v številu klikov.

 

Slike, ki se v animaciji zaporedno nizajo ena za drugo, prikazujejo razvoj načina nakupovanja: od starodavnega človeškega lova do internetnega klika. Torej od lova z najpreprostejšim orodjem, preko loka do kazanja prodajalkam na izdelke v fizičnih trgovinah in nazadnje do neposrednega izbora s klikom. Neposrednost želje je uprizorjena z rahlo poudarjenim kazalcem. Ta simbolizira in uteleša voljo (po nečem), ki je skozi razvoj človeštva vedno bolj neposredna na poti do dobitka željenega elementa.

Poudarek na kazalcu, ki simbolizira neposrednost volje in uresničitve želje, je posebno izrazit pri tem bannerju.

 

Poleg te je bila izdelana tudi serija bannerjev, ki zgolj spominja (in opominja) na obstoj Tehnike net in je bolj ali manj brez sporočila. To opominjanje pa ni manipulativno prikrito. Maskota neprikrito izzivalno in prisrčno opominja na Tehniko.net. Skozi primeren ritem in hitrost mižikanja dosega tudi pozdravno vzdušje in prikupnost. Maskota je s tem tudi prepoznavna in neposredno spominja na svoje karakterne podobe ter prav tako izrazito priteguje pozornost. In sicer na poseben način: ker je na sliki obraz, se gledalcu ob nepričakovanem premiku na njem pojavi občutek, da je nekaj živega. S tem pa, ko neka pričakovano statična stvar nepričakovano oživi, se v gledalcu zagotovo porodi zanimanje.

 

Tovrstnih bannerjev je več verzij. Spreminjajo se glede na lego maskote. S tem dajejo ob množičnem pojavljanju dodaten podzavesten občutek razgibanosti kampanje ter samega nakupovanja na domeni Tehnika.net. S tem stalno spretno odvračajo od vzdušja monotonije ter se ustvarja in ohranja občutek življenja v Tehniki.net.

 

Nekaj različic je narejenih brez napisa in imena. Te so načrtovani za kasnejšo uporabo, ko je ime Tehnika.net med uporabniki interneta že pretežno poznano. Prednost te oblike je v tem, da neposredno odkrito predstavlja sebe kot znano “zadevo” na spletu. Logo sam brez vizualnih prekinitev pa je tako bolj ponujajoč se in sicer na prikupen način. Namreč odkritosrčen. To je doseženo z velikostjo maskote glede na banner, velikimi odprtimi očmi, visoko dvignjenimi obrvmi in svetlobo okoli maskote. Da je izraz še bolj odprt, svetel in svež, je s svetlobo poudarjena tudi osrednja točka obraza – svetlobni odsev. Dodaten poudarek na simpatičnosti daje teža in masivnost vek. Določene pomanjkljivosti oblike vek, ki so tu vidne, v sami animaciji niso (npr.: ploskovitost vek pri 5. sličici).

 

Svežina in odprta neposrednost je na beli podlagi še bolj poudarjena. Zato so te časovno nasledstvo prejšnjih. Povsem uporabni pa so tudi hkrati z vsemi drugimi.

Prisrčnost smo v tej različici tudi ubesedili. Pozitivnost, prisrčnost in igrivost, ki se kažejo skozi čustvena stanja maskote, so njene glavne “karakterne” lastnosti. Te so same na sebi hkrati tudi zelo pozitivne – etične in priljubljene lastnosti ljudi. Slogan je tako izpeljan iz ljudem najbolj priljubljenih lastnosti, miselno pa sega dokaj v globino načina nakupovanja nasploh. Povzema skupno idejo ne le nakupovanja, temveč tudi samega izbiranja pravih stvari in pravih dejanj v življenju.

 

Narejena je bila tudi novoletna različica logotipa, v kateri maskota na simpatičen način sodeluje v tradicionalnem novoletnem veseljačenju.

 

Za poslovna darila je moral biti zaradi časovne stiske izbran dokaj vsakdanji element. Izbrana je bila šalica, ker s svojo toplino in prisrčnostjo prijetno in poživljajoče sodeluje v trenutkih pitja čaja, kave in podobnega. Poleg tega pa se v teh trenutkih s svojo žarečo podobo hitro in močneje vtisne v spomin.

Kategorije: Celostna grafična podoba, Poslovni material