Urbano

Podjetje Urbano d.o.o. se ukvarja z investicijami in načrtovanjem. To je logotip podjetja ter z njim načrt celotnega dolgoročnega nastopanja z osnovnimi prepoznavnimi elementi.

Podjetje Urbano d.o.o. se ukvarja z investicijami in načrtovanjem. Želje strank so bile naj logotip dosega vzdušje urejenosti, strogosti poslovanja, mladosti, svežine, prijaznosti in uspešnosti ter se navezuje na pomen besede urbano – urejeno. Z elegantnimi črkami je dosežen občutek urejenosti in strogosti. Pojem urejenega je uprizorjen s kvadratnim likom kot prvim simbolom urejenosti, okvirom, kot drugim in čebelo kot tretjim. Čebela je namreč od vseh najbolj urejena žival z močno razvito socialno ureditvijo in predvsem urejeno gradnjo bivalnega prostora. Čebelica je tudi zelo pridna delovna živalca. Vse to je skladno z investicijskimi in načrtovalnimi dejavnostmi podjetja. Čebela z delovnostjo, nežno majhnostjo, ranljivostjo in pokritostjo z dlako deluje pozitivno in prijazno. Živali nasploh so bližje prijaznosti kot drugi liki, posebno pa toplokrvne. Ker se podjetje ukvarja z investicijami, je pomembno, da se skozi celostno podobo občuti, da je vredno zaupanja. S tem pa mora dajati občutek resnosti, strogosti, stabilnosti in zrelosti pri poslovanju. Ker gre pri vsakem načrtovanju vedno za nekaj novega, je pomebno sveže in čisto vzdušje. Zaradi psihičnih pritiskov, ki gredo skupaj z veliko poteznim načrtovanjem in financiranjem, s katerim se ukvarja podjetje, pa je pomebna tudi lahkotnost in pomirjujoč občutek. Zaradi doseganja te lahkotnosti, svežine, preglednosti, jasnosti je nujna snežno bela podlaga logotipa. Občutek resnosti, strogosti in stabilnosti je dosežen z stabilno obliko celotnega znaka, ki je močno horizontalen in piramidno grajen, stabilnimi “vzravnanimi” črkami in simbolom stabilnosti – kvadratom. Pri njem je to še poudarjeno z širino okvirja. Čebelica mora biti v  doseganju stabilnosti v določenem razmerju velikosti glede na kvadrat. Ker je dovolj majhna, kvadrat postane robusten nosilen element.

Strogost je dosegana v izklesanosti in ostrih robovih. To je v pozicijski poravnanosti črk, njihovi pokončnosti, tankih linijah, robovih kvadrata in oglati obliki celotnega znaka. Resnost je izražena v temno modri barvi. Modra nasplošno je barva mišljenja in miselnega toka. Pri tem je svetlo modra barva bolj razum in površinsko mišljenje, temna pa globoko mišljenje in globoko odločanje – preudarnost. Poleg temno modrega napisa je še črn, ki to lastnost poudari. Črna je odtenek, ki najbolj od vseh izraža resnost. Zato je pogosta vsaj minimalno v mnogih marketinških elementih. Cel znak z vsemi elementi in belo podlago uteleša tok misli uspešnega preudarnega poslovnega načrtovanja. Na svetlo, svežo, lahkotno in jasno podlago je (kot drugi nivo) s podobo celotnega znaka dana resnost, strogost in stabilnost na to pa je kot živo bitje nameščena toplina, nežnost, delovnost, prijaznost in preciznost s čebelico. Ta je tridimenzionalna in s tem stopa v svet ter v njem tudi nežno izstopa. Od bele podlage do tu je orisan in ekspresivno utelešen postopek preudarnega načrtovanja. V končni fazi načrt preide v izdelek, uspeh, v živo bitje. To je v tridimenzionalni živi in topli čebelici. Ta posledica načrtovanja, ta izdelek je tudi dinamično živo bitje, zato čebelica po kvadratu leze, kateri občutek je dosežen z njeno pozicijsko neravnovesnostjo glede na logotip. Čebelica leze ven iz znaka – v svet. Izstopanje čebelice in izdelka pa je še poudarjeno tudi s senco.

 

Poleg logotipa so bili zasnovani tudi ostali promocijski elementi zato, da se vidi elestičnost logotipa in njegova uporabnost v različnem promocijskem materialu. To prikazuje ta skica.

Logotip je zelo primeren tudi za obeske, priponke in maskoto pod stropom poslovne stavbe.

Ker v podjetju nameravajo zgraditi veliko trgovsko hišo s poslovnimi in trgovskimi prostori, je čebela, ki se bo po načrtih nahajala pod stropom v veliki – nekaj metrski dimenziji, kot taka zanimiv inspirativen in simboličen element stavbe. Nad vsemi delovnimi ljudmi se bi namreč nahajal simbol delavnosti, ki je inspirativno naraven živ in topel. Taka maskota deluje fascinantno in navdušujoče za obiskovalce.

 

Logotip je zaradi barvitosti in tridienzionalnosti nenavaden, izstopajoč ter močno priteguje pozornost. Kot tak se tudi hitro podzavestno vtisne v spomin.

S temi lastnostmi pa je problematičen za določene vrste tiska. Zato so izdelane različice za 2 barven in enobarven tisk ter stilizirana enobarvna različica za žig. To smo vektorsko narisali, saj preprosto programsko konvertiranje iz pikslov enobarvne slike v vektorje ni prineslo željenih rezultatov.

Logotip ima temeljito vodeno barvno vsebino, narejenih je bilo tudi več printov možnih barvnih odstopanj, ker je izdelana v 4 barvah. Skratka na logotipu je zaradi njegove kompleksnosti narejena obsežna študija za vodenje vsega pojavljanja in njegovih vrst uporabe.

Kategorije: Celostna grafična podoba, Notranji dizajn in zunanja grafika, Poslovni material