»Če te danes ni na spletu, v resnici sploh ne obstajaš«, je pogost rek, ki pa na žalost drži. V času sodobne tehnologije je splet prvi, na katerega se obrnemo, ko potrebujemo določeno informacijo. Podjetja, ki nima postavljene spletne strani, potencialni kupci sploh ne morejo najti. Zato je izdelava internetne strani ena izmed prvih in najpomembnejših stvari, ki jo mora podjetje pripraviti za sodoben nastop na trgu.

Spletna stranPonudnikov izdelave spletnih strani je veliko, prav tako tudi različnih tehnologij, sistemov in načinov izdelave, zato tudi cene izdelave spletnih strani precej variirajo. Uporabnikom je na voljo tudi veliko brezplačnih spletnih urejevalnikov, kjer si spletno stran z nekaj znanja lahko postavimo sami, vendar tak način ni najprimernejši za spletno predstavitev resnega in profesionalnega podjetja.

Profesionalni ponudniki izdelave spletnih strani oblikujemo in sprogramiramo celotno internetno stran ter jo razvijemo prav za specifično stranko. Nekoliko cenejši način je, da uporabimo katerega od plačljivih ali odprtokodnih sistemov za upravljanje s spletnimi vsebinami in stran prilagodimo zahtevam in željam naročnika.

Vsekakor se morate kot potencialni naročnik izdelave spletne strani najprej vprašati, čemu bo vaša spletna stran služila, kaj bo najpomembnejša vsebina na tej spletni strani, kako bo pritegnila ljudi k nakupu vaših izdelkov ali storitev in kako bo njena vsebina razporejena, da bo pregledna in jasna. Dobra internetna stran ni zgolj lepa in opremljena s čudovitimi fotografijami, pač pa je tudi uporabna in funkcionalna. Pri sodobnih, tehnično izpopolnjenih spletnih straneh to pomeni tudi, da odlično deluje na vseh vrstah naprav – mobilnem telefonu, tablici ali računalniškem zaslonu.

Spletne strani za podjetja

Podjetja se pri izdelavi spletnih strani odločajo tako za preproste kot tudi za zahtevne internetne strani. Najpogostejša je odločitev za vnaprej pripravljeno grafično predlogo (template), ki jo prilagodimo potrebam in željam podjetja. Zelo priljubljeno orodje za urejanje spletnih vsebin je sistem WordPress, ki poganja več kot 34 % vseh spletnih strani na svetu. Omogoča zelo hitro in preprosto urejanje, tudi prek aplikacije na mobilnem telefonu, s katero lahko na enostaven način dostopamo do svoje spletne strani, nalagamo fotografije,… Drugi, tudi vse bolj priljubljen sistem za urejanje internetnih strani, pa je  Wix. Uporablja ga kar 160 milijonov spletnih strani na svetu.

Za uspeh spletne strani podjetja je pomembno, da jo spletni iskalniki najdejo hitro in jo umeščajo čim višje med zadetke iskanja. Prvi korak do tega je kvalitetna spletna stran, druga pa optimizacija le-te. Z optimizacijo spletnih strani za iskalnike (SEO – Search Engine Optimization) poskrbimo za uspeh spletne strani na različne načine ter novosti na tem področju neprestano spremljamo. Dobra pozicija spletne strani vašega podjetja namreč pomeni, da vam spletni iskalniki generirajo večje število obiskovalcev in višje mesto od konkurence. Raziskave so pokazale, da spletni iskalniki generirajo kar 90 % povprečnega obiska spletnih strani. Prav tako podatki kažejo, da si kar 80 % iskalcev informacij ogleda zgolj prvo stran rezultatov iskanja. Če med prikazani zadetki ne najdejo prave informacije raje zamenjajo ključno besedo iskanja, kot da bi iskali med zadetki na naslednji strani.

Učinkovito oglaševanje z bannerji

Pozornost potencialnih kupcev pa lahko pritegnemo tudi na drug način, z bannerji. Bannerji so internetni oglasi. So kratki, jedrnati, pritegnejo pozornost in se največkrat pojavijo tako, da tistega, ki brska po spletu, presenetijo. Z učinkovitim bannerjem lahko na svojo spletno stran ali v svojo spletno trgovino privabimo veliko število strank. Običajno so bannerji že v osnovi oblikovani kot nekakšni gumbi, najbolje je, če vsebujejo poziv, ki stranko vabi, naj s pritiskom na gumb, obišče določeno internetno stran. Bannerje je priporočljivo pogostokrat spreminjati, saj se ljudje naveličajo enakih, ponavljajočih se oglasov. Na nekem spletnem mestu se lahko hkrati pojavlja tudi več bannerjev. Z njimi lahko tudi izmerite, s katerim načinom komunikacije ste ljudi prepričali, da so obiskali vašo spletno stran. Tako boste na najbolj preprost način izvedeli, kateri vaši internetni oglasi so najučinkovitejši in kdo je vaša ciljna publika.

BannerBanner za spletno stran

Enostavna spletna stran

Če potrebujete spletno stran zgolj za predstavitev svojega podjetja, dejavnosti ali hobija, se odločite za izdelavo enostavne internetne strani, ki ne predstavlja velikega stroška. Že v fazi načrtovanja v ospredje postavite uporabnika, ki bo pristal na vaši spletni strani. Tu mora hitro najti vse ključne informacije o vas in vaši ponudbi. Dobro je tudi, da pregledate spletne strani vaše konkurence in uporabniku ponudite boljše rešitve. Enostavne spletne strani nimajo razvejanje strukture dodatnih podstrani s spletnimi vsebinami, jim je pa mogoče kasneje dodajati dodatne podstrani in jih postopoma razviti v bolj kompleksne spletne strani.

Spletna trgovina? Zakaj pa ne…

Če ponujate izdelke, za katere veste, da jih ljudje iščejo na spletu, sta na najboljši poti, da z njihovo prodajo tudi zaslužite. Spletna trgovina je investicija, zato pred njeno izdelavo dobro razmislite. Ne le o tem, kakšne bodo fotografije izdelkov, njihove cene in kako privlačni bodo njihovi opisi, pač pa tudi, kako hitro se bo vaša spletna trgovina nalagala, kako boste evidentirali naročila, na kakšen način bodo potekale transakcije, kako boste zagotovili varnost osebnih in finančnih podatkov svojih kupcev, ter s katero strategijo boste obisk in prodajo na svoji spletni strani iz dneva v dan povečevali. To so nujna in pomembna vprašanja, na katera je najbolje, da vam natančne odgovore da usposobljen strokovnjak za izdelavo spletnih strani in spletnih trgovin.